אינסטגרם פתחו בפני ישראל את האופציה לפרסום ממומן באינסטגרם בספטמבר 2015, האפליקציה הפופולרית שהייתה בעבר רשת חברתית לגילאים צעירים, הפכה במהירות לדרך מקובלת לשיווק אינטרנטי ופתחה את האפשרות לתנועה של לקוחות רלוונטים לעסקים. במערכת הניהול באינסטגרם, ניתן לבצע פרסום ממומן המאפשר פילוח של קהלים על פי גיל, מיקום, עניין, זמינות ועוד. ניתן גם לקבוע פניה לקהלים הדומים לקהלים שכבר רכשו או התעניינו במוצרים שלכם. האינסטגרם מאפשר להגיע מהפרסומת ישירות לדף רכישה באתר שלכם. פעולות מהסוג הזה מקלות על המתעניינים ומייצרות תנועה מבורכת לאתר. תחשבו כמה מאמץ הייתם צריכים להשקיע לפני הפרסום באינסטגרם, עד שהייתם מגיעים עם הפרסום שלכם אל הקהל שעשוי להתעניין במוצרים שלכם. הפופולריות של האינסטגרם הולכת ועולה ולכן אנחנו חושבים שצריך לקחת אותה בחשבון בחשיבה על מערך השיווק של העסק שלכם. כאשר אנחנו בקידוםX נחשוב שהאינסטגרם הינה הפלטפורמה הנכונה עבורכם, אנחנו נדע לבנות את הקמפיין הנכון והמדוייק עבורכם.